dilluns, 30 de gener del 2017

RAP AMB PINYA

Aquesta es una recepta que ha casa meva s’ha fet tota la vida.
Es molt fácil de fer, es pot preparar una estona abans i sempre sol agradar a tothom!
Ja se que el rap no es un peix molt económic, però si teniu ocasió de trovar-lo be de preu, val la pena fer aquest plat.
Anem al tema.

Ingredients:
-Tans talls de rap com comensals tingueu a menjar.
-Un pot de pinya, que no sigui en almíbar.
-2 cebes grans.
-Oli, sal i pebre.
-Farina normal. (en el meu cas, sense gluten).

Enfarinar i fregir el rap. Reservar.
Tallem la ceba a mitjes llunes i la fregim en el mateix oli que hem fregit el rap. A foc fluix perque es dori pero no es cremi. Reservem.
Pasem la pinya per una planxa, per els dos costats i reservem.
Per escalfar el plat posarem el forn a uns 100ª. En una safata que pugui anar al forn posarem una rodanxa de pinya, a sobre el tall de rap i a sobre una mica de ceba.
O posarem al forn uns 7-8 minuts i ja estará calent i a punt de menjar.
Si hem fet un bon aperitiu i un primer plat, amb un tall de rap per persona será suficient.


Espero que us agradi i….. Caprofiti ¡!!!!

4 comentaris:

Cristina ha dit...

No és econòmic però és un luxe poder menjar-ne...M´agrada tant!! Molt bona recepta. La meva mare també en fa de bones amb el rap.

Mjsalla ha dit...

Molt bona recepta, el rap i la pinya és una bona elecció. M'agradat molt. Petons.

lolines ha dit...

Molt bona recepta, amb aquesta combinaciò.
M'encanta el plat.

Fem un mos ha dit...

No son gaire de rap, però aquesta preparació deu d’estar molt bona!!
Petons