dimecres, 6 d’abril del 2016

MINI TRUITES D'ESPINACS

Avui una recepta salada.
Una manera de menjar verdures, espinacs concretament, camuflada. Així ens ho feia la meva mare quan érem petits. Es molt fàcil de fer i agradarà a tota la família, segur!
Anem al tema.


 

Ingredients:
-2 ous.
-150 gr. D’espinacs (jo els vaig fer servir congelats).
-Panses i pinyons, si voleu.
-Oli i sal.
Per la beixamel:
-250 ml. de llet.
-25 gr. De mantega.
-20 gr. De farina.
-Formatge ratllat.
Batre els dos ous i, en una paella petita, aboquem una cullerada d’ou i fem una truita,  però tipus crep. Reservem. En fem tantes com en surtin.
Bullim els espinacs i els deixem escórrer molt de l’excés d’aigua. Els saltegem en una paella amb una mica d’oli. Afegim els pinyons i les panses.
Fem la beixamel posant la mantega en un casso. Quan esta desfeta  afegim la farina, de cop, i remenem fins que faci bromera. Es el moment de abocar la llet i remenar fins que espessi. No cal que us surti una beixamel molt espessa.
Per muntar el plat agafem una crep de truita, posem una mica de farcit d’espinacs i el pleguem per la meitat. Els anem posant en una safata que pugui anar al forn. Tirem beixamel per sobre, una mica de formatge ratllat i ho gratinem al forn uns minuts.
Ja està llest per menjar!!.

Espero que us agradi i…..Caprofiti !!!!

 

8 comentaris:

Miquel ha dit...

Ostras me has hecho recordar que mi madre de pequeño para que pudiéramos comer las famosas espinacas del "popeye" también nos las disfrazaba así o muy parecida.Muy buena propuesta para niños y adultos.
peto

Tapa't de tapes ha dit...

Molt bona idea!! M'ho apunto!

Mjsalla ha dit...

QUINA CASUALITAT!!!Mira la recepta del mes de març (2015) del meu blog.....fins i tot coincidencia amb el plat. Je,je. !!! Quina gràcia.

GEMMA ha dit...

Miquel:
Jo era la unica manera que conseguien que en menjes!
M'alegro que et porti records d'infantesa.
Petons

GEMMA ha dit...

Marina:
Crec que la petita Arlet no te problemes de gustos, amb uns pares tant "cocinitas"...jeje
Petons a tots.

GEMMA ha dit...

M. Jose:
He estat mirant la teva recepta i es genial!! Com tu dius fins i tot el plat de servir es igual!!!...jaja
Jo en tinc de dues mides i crec que queden molt bonics per presentar. I la recepta...quina casualitat!!
Petons.

No tot són postres ha dit...

Jo encara els he de xamuflar...i té 21 anys!
M'apunto aquesta altra manera dw fer-ho.
Ptnts
Glòria

No tot són postres ha dit...

Jo encara els he de xamuflar...i té 21 anys!
M'apunto aquesta altra manera dw fer-ho.
Ptnts
Glòria