dimecres, 3 de febrer del 2016

PA DE PESSIC AMB POMES

Aquesta es una d’aquelles receptes que sovint la mires i la tornes a mirar i, sense saber per què, mai la has fet.
Dons dies enrere vaig decidir que la provaria. Ni se des de quan ni qui me la va passar, però no estic gens arrepentida d’haver-la fet. Queda boníssim!!!!
I ja n’he fet mes d’un... i de dos en els últims dies.
L’he fet tant amb farina normal com sense gluten i queda igual de bo!
Anem al tema.



Ingredients:
-3 pomes Golden.
-150 grs. de sucre.
-3 ous.
-150 grs. de farina (sense gluten)
-Un sobre de llevat en pols (sense gluten).
-Un polsim de canyella en pols.
-1/2 cull. petita de vainilla en pols.
-Un motlle de 22  de diàmetre.
Pelar les pomes i tallar-les en làmines fines e irregulars.
Batre els ous amb el sucre amb batedora de barnilles fins que faci relleu. Tamisar la farina barrejada amb el llevat, la vainilla en pols i la canyella. Afegir-ho a la crema d’ous. Barrejar amb batedora manual fins que s’integri tot be i afegim les pomes.
Posem un paper vegetal al fons del motlle i l’untem be amb mantega. Posem el preparat del à de pessic i ho allisem amb una espàtula. Escampem una mica de sucre per sobre i ho posem al forn, a 180º, 40 min.
Passat el temps el retirem del forn, deixem reposar uns minuts i el desmuntem. El deixem refredar sobre una reixeta.
                      

Espero que us agradi i.....Caprofiti !!!!

11 comentaris:

Mjsalla ha dit...

Que bona!!! sencill i delicios!!!

Sussi Abel ha dit...

Boníssim, les pomes donen una esponjositat a les coques que m'encanta!!

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...


Gemma; És que les pomes a la cuina són una verdadera delícia poguer-les cuinar de totes maneres.
Salutacions Gemma¡¡ :O)

Tapa't de tapes ha dit...

Nena, que bo!! Ja el vaig veur a Instagram i em va temptar. El meu segon pastís preferit!! petons

Unknown ha dit...

Els de poma no fallen, estan boníssims!!

Unknown ha dit...

Els de poma no fallen, estan boníssims!!

GEMMA ha dit...

M. Jose:
Es el millor que te, que es molt senzill de fer!!

GEMMA ha dit...

Sussi:
Si que queda molt espongos!

GEMMA ha dit...

Josep:
A mi m'agrada molt cuinar amb pomes

GEMMA ha dit...

Marina:
Dons ja saps, a cuinar el pastis de poma!!

GEMMA ha dit...

Teresa:
Jo tambe crec que no fallen mai, els de poma!,