dimarts, 23 d’abril del 2013

PASTIS DE SANT JORDI


Mes que la recepta, avui  em fa il.lusió ensenyar-vos el meu pastis de Sant Jordi.


Es un pa de pessic farcit de nata.
 

La rosa i les barres de la senyera estan fetes amb massapà que vaig comprar a Baltà Farinetes, al carrer de Sants.

Es de color rosa i jo l’he tenyit amb colorant vermell.

Amb aquest pastís felicito el dia de Sant Jordi, però, especialment, felicito a la meva tia que avui es  el seu aniversari.  Com també es celíaca, he fet  el pa de pessic amb farina sense gluten…
Quina fantàstica diada, la de Sant Jordi, oi? Espero que tothom la gaudiu rebent i regalant roses i llibres !!!
 

Ens menjarem aquest pastís aquest vespre, mentre el Barça guanya al Bayer !!!!

Espero que us agradi i.....Caprofiti !!!!!

 

14 comentaris:

trifasic de baileys ha dit...

OOoohhh no tinc paraules! t'ha quedat perfecte!! i bo, bonissim segur! petons i bona diada de sant jordi!

Tapa't de tapes ha dit...

T'ha quedat un pastís molt digne de Sant Jordi! Aquesta idea del massapà m'ha agradat molt, així m'estalvio el fondant que no m'agrada gens. Petons i bon Sant Jordi!!

Pumuky ha dit...

Guau, t'ha quedat un pastís espectacular! I deu estar molt bo!
Petons, i feliç diada de Sant Jordi!

Ricard Sampere ha dit...

Només dir que m'agradaria que m'agradés fer pans i pastissos per poder gaudir de la botiga Baltà farinetes.

Un dia passant per casualitat, vaig entrar i és una passada.

Salut!

Judith ha dit...

T'ha quedat molt maco!!!! feliç dia de Sant Jordi Gemma

Pilar ha dit...

Feliç diada... t'ha quedat molt bé...!!!

Ramon Juanola ha dit...

Gemma felicitats a la teva tia, aquest pastis t'ha quedat fantàstic i també ha de ser super boníssim. Bon Sant Jordi.

Miquel ha dit...

que ha quedado sensacional¡¡
bona diada de Sant Jordi
peto

Neus Garcia ha dit...

Quina preciositat!! Que maca és la festivitat de Sant Jordi!!!! I avui el Barça ha de guanyar si o si!

ESTONES LLIURES ha dit...

Ala que bo i quina presentació tan bonica!!!

Bona diada

Dolores-MiGranDiversion ha dit...

Que chulo que te ha quedado!!
Bss

mercè ha dit...

bé... el barça.... però el pastís segur que ho ha fet més facil!!!, t'ha quedat preciós!, ja penjaras la recepta!

Eva ha dit...

T'ha quedat genial!! Perfecte per celebrar aquest dia tan especial!

LA COCINERA DE BETULO ha dit...

Quin pastís tan maco, perque el disfruteu tots junts.
Llàstima que no ha pogut ser per cel.lebrar la victoria del Barça.
Petons.