dissabte, 22 de desembre del 2012

BON NADAL !!!


Be....com veig que el món no s'ha acabat...jeje,  pararé uns dies per alimentar a tota la família, però el 27 tornarem a estar aquí!!!!

Per si algú es queixa de molta feina a la cuina, us diré que nosaltres som 26 a menjar!!!!!!

Però us puc assegurar que un cop tots asseguts al voltant de la taula (cosa que comporta el seu temps...jajaja) fa un goig que no el canviaria per res del món!!!
 
 

Us desitjo que passeu un Bon Nadal...i Caprofiti!!!!

 

 

14 comentaris:

QUIMA ha dit...

Bon Nadal Gemma !!! ..........jo a casa son uns quants menys ....... però com dius tú ......... això no es paga amb la master car.
petons

Lídia ha dit...

Bon Nadal Gemma, doncs jo he d'afegir cel.lebració també demà que és l'aniversari del meu home.......vinga festes jeje

La Cuina Violeta ha dit...

Bones festes i feliç any 2013!
26! que no sigui res. Ànims.
Una abraçada,
Nani

Glòria ha dit...

Bones festes!. I si cal, que tothom posi només un braç a sobre la taula, per allò de guanyar espai, je, je!. Una forta abraçada i fins l'any que ve!.

GEMMA ha dit...

Quima:
A casa sempre hem estat una bona colla per Nadal..i per molts anys!!!!

Lidia:
Dons moltes felicitats al teu marit!!!

Nani:
Ho soportarem segur...jajaja

Glòria:
Bona pensada...jajaja


Gemma ha dit...

Bon Nadal i Feliç 2013!

MaryLou ha dit...

Bones festes, Gemma!! és un goig poder tenir a tota la família a taula, tens raó això no té preu!
Petonets

Ricard Sampere ha dit...

Jo com sempre escandalitzant al món... Serem TOTA la familia, però TOTA, TOTA... El meu fill i jo.. :).

GEMMA ha dit...

Bon Nadal per tu també,Gemma...
Petonets.

GEMMA ha dit...

La veritat es que, tot i la feinada, a mi m'encanta veure la taula plena!!
Ppetonets i Bones Festes

GEMMA ha dit...

Dons per que voldràs...com diu l'anunci:"donde caben dos, caben tres...."jajaja
Petonets i Bon Nadal Ricard...a vegades mes val sol que mal acompanyat!!!!

trifasic de baileys ha dit...

bones festes guapissima! que disfrutis! petons

Teresa ha dit...

Bones Festes!!! i molt bon any 2013!!!petons

Fem un mos ha dit...

Tot i una mica tard, MOLT BONES FESTES GEMMA !!!