dimecres, 13 de juny del 2012

MOUSSE DE XOCOLATA BLANCA I MADUIXES.


Ja fa uns quants dies que des de la marca Nestlé em varen fer arribar les noves xocolates de cobertura que han tret al mercat.
Una es Nestlé postres  “intenso”  amb un 64 % de cacau.....m’encanta!!!
L’altre es una xocolata blanca especial per fondre.
Al meu fill “petit” li encanta la xocolata blanca i, ja us podeu imaginar, la tabarra  que m’ha donat fins que no li he fet unes postres amb  aquesta xocolata...
Després de triar i remenar entre els blocs, he fet un poti-poti de diferents receptes i crec que el resultat ha quedat prou bé.
Vull aprofitar que es l’aniversari de la meva “cosina viatgera” per dedicar-li aquest pastis, (que ens menjarem nosaltres...jeje), ja que també es una fanàtica de la xocolata blanca !!.
Moltes felicitats cosina, que tinguis  un feliç dia i que gaudeixis, si mes no, de la visió d’aquest pastis...!!!
Anem al tema.


Ingredients:
Per la base:
-2 ous.
-66 grs. De sucre.
-66 grs. De farina.
Per la mousse :
-225 grs. De xocolata blanca Nestlé.
-100 grs.de llet
-300 cl. de nata líquida per muntar. (min. 35% MG).
-2 clares d’ou.
-2 grs. D’agar-agar .
Per la cobertura:
-150 grs. De maduixes.
-2 làmines de gelatina neutre.

Per fer la base, batre els ous amb el sucre fins que faci relleu i incorporar la farina, tamisada, amb moviments suaus perquè no s’abaixi.
Posar paper vegetal en una safata de forn i  fer una planxa de braç de gitano.
Coure al forn a 180º 10 mints.
Quan es fred, amb un aro dels que es fan gran o petit,  fem la base de la mousse. Aquestes mides son per una mousse de 18 cms.
Cobrim les parets de la anella amb una tira  d’acetat, perquè quan el desemmotllem  quedi mes polit.
Per fer la mousse:
Dissoldre, en fred, els 2 grs. D’agar-agar, amb la llet.
Posar el pot al foc i quan comença a arrencar el bull tirem la xocolata i, a foc lent, remenem fins que es dissolgui completament. Deixem refredar.
Muntem la nata i les clares a punt de neu.
Quan la xocolata esta temperada  afegim, amb comte, la nata i les clares. Hem de procurar incorporar amb molta cura de que no s’abaixi la barreja. Sempre de dalt a baix amb moviments envolvents.
Per muntar el pastis omplim una mica de mousse i posem unes rodanxes de maduixes enganxades a les parets.
Acabem d’omplir tot el motlle i deixem a la nevera unes hores.
Per fer la cobertura:
Posem la gelatina en remull amb aigua freda.
Triturem les maduixes, les posem en un pot al foc i quan son calentes, afegim  la gelatina, remenant molt bé perquè es dissolgui.
Jo ho he colat i quan s’ha refredat ho he tirat per sobre la mousse.
Per decorar, posarem unes virutes de xocolata blanca i unes maduixes…o el que mes be us agradi…


Tot i que no soc una amant de la xocolata blanca...i que segueixo a dieta.....haig de dir que n’he provat una culleradeta i la combinació amb les maduixes queda prou bona!!!

Aqui teniu les mostres de xocolata...


Espero que us agradi i..... Caprofiti !!!!!

30 comentaris:

Helena ha dit...

Quina sort que t'enviin xocolates prquè les catis! i aquest pastís t'ha quedat preciós amb les maduixes pel voltant.
Jo donc fè que la combinació xocolata blanca i fruits vermells és tremeeeeenda, osigui que estic segura que era deliciós!
Petons :)

Tapa't de tapes ha dit...

He he he... la xocolata és una temptació... inevitable!! Gemma, feia dies que no et veia amb novetats, però ja et ben dic que segons com val la pena esperar, aquesta mousse és fantàstica! Jo la vaig fer amb iogurt i maduixes, però m'apunto a la xocolata blanca també!!! Petonet

MaryLou ha dit...

Una meravella de pastís!!! ja el tinc imprès per fer-li a la meva filla que aquest mes és el seu cumple!
Petonets

Carmen ha dit...

Ummmm boníssim, boníssim........... a mes la presentació és maquíssima!!!!!!!!!!
Petonets

Els fogons de la Bordeta ha dit...

Doncs mira, ara ja sé què fer amb la blanca que em van enviar, perquè no em motiva massa... en canvi la negra ja casi no me'n queda, és brutalment bona! jajajaja El pastís té mooolt bona pinta!
Petons
Sandra

mercè ha dit...

Ondia Gemma, quin pastís!, és de llibre!, preciós!. A mi no m'agrada la xocolata blanca però no descarto fer-lo algún dia. Una presentació espectacular noia...em trec el barret, guapa! (joooo, i com és que t'envien xocolates???...jooooo...jo també vull!.....)

GEMMA ha dit...

Helena:
Si que es bona, aquesta combinació...

Marina:
La veritat, estic una mica "plofff"... Pero ja remuntaré, segur!!!
Tambe ha de ser bona, amb iogurt...

Marylou:
Segur que li encantará i el millor....es molt fácil de fer!!!

GEMMA ha dit...

Carmen:
grácies per el "piropo"....i si, queda boníssim,boníssim...jeje

Sandra:
A mi tampoc em va la xoco blanca, pero et puc assegurar que ha quedat molt bó.

Mercè:
Moltissimes grácies....em posaré vermella i tot.
Com limhe ditnanla Sandra, a i tampoc m'agrada la xoco blanca, pero et puc assegurar que està boníssim i gens pesat...
El tema de la xoco.... He tingut sort i m'ha arribat per dos vies....un xollo...jeje

Cristina ha dit...

Ejem, ejem...quants quilets t' has aprimat que ja ho celebres??? M´apunto al club de les "desxocolatades" ;-D

Ramon Juanola ha dit...

Gemma, t'ha quedat fabulós,ets molt bona pastissera.

trifasic de baileys ha dit...

Mmmm si és de xocolata blanca te'l robo ara mateix!! un postre genial i deliciós, per golosos!! petons

Joaquina ha dit...

T´ha quedat de pastisseria!!!! quina perfecció.... no n´he fet mai cap de xocolata blanca..m´apunto la recepta.. petons,

Helena / Rico sin Azúcar ha dit...

He vingut des de can Labordeta ;-
Quina pintassa aquest pastís, enhorabona!

Judith ha dit...

han quedat genial Gemma!!!! petonets

La cuina de l'Eri ha dit...

Hola Gemma! T'ha quedat amb una presentació molt maca!! I de sabor... doncs perfecte, segur! Petons

GEMMA ha dit...

Cristina:
Que encara no he pecat, que no fa tants dies que faig dieta...jeje

Ramón:
Grácies....tot i així, encar no igualo el teu nivell!!

Roser:
Ja m'ho imagino, que he llegit que t'encanta la xoco blanca...jeje

GEMMA ha dit...

Joaquima:
Val la pena provar-lo de fer...

Helena:
benvinguda al meu bloc...ara vaig a visitar el teu...

Judith:
Gràcies, guapa!!!

Eri:
He trigat uns dies, pero crec que ha valgut la pena,no?...jeje

ISABEL ha dit...

Que bó, tot i que la xocolata blanca no es la que mes m'agrada...
Veien aquest pastís, no dubtaría a menjarme un tros.
Genial i una excelent presentació.
Petonets guapa

Dolores-MiGranDiversion ha dit...

Una rica y bonita presentacion.. Bss

Miquel ha dit...

fantastico pastel y una presentaqcion impecable,buen receta con los chocolates y ya era hora de poder encontrar facilmente el chocolate blanco
peto

María ha dit...

Pues a tu hijo le ha merecido la pena darte la lata, por que seguro que ha disfrutado mucho de esta delicia de tarta que le has preparado. Besicos
cosicasdulces.blogspot.com

GEMMA ha dit...

Isabel:
Jo tampoc soc amant de la xoco blanca, pero queda un gust molt suau....

Dolores:
Muchas gracias por el comentario...

Miquel:
Si que es veritat que es troba a diferents supermercats...i la veritat, es treballa molt bé oi?

Maria:
Eso mismo me dijo el...jeje

Fem un mos ha dit...

Quina meravella de pastis que ta quedat, tot i que la xocolata blanca no m’agrada gaire veien el pastis ara per esmorzar un trosset m`el menjaria!!!
Petons

Gemma ha dit...

Quina sort tenir aquestes xocolates, ja era hora, oi?
La mousse té una pinta deliciosa, i la presentació t'ha quedat molt bonica.

Teresa ha dit...

Quina bona pinta aquesta mousse! aquestes xocolates m'han agradat força!

Rosita Vargas ha dit...

Luce exquisita muy linda excelente presentación de 10 abrazos ay abrazos.-

Josepb.Menja de bacallà. ha dit...

Gemma; Una molt bona combinació, per els adictes a la xocolata i els que no, és una bona combinació, igual o més.
Que Caprofiti Gemma¡¡ :-D

GEMMA ha dit...

Sion:
Si que queda bo,si.

Gemma:
Si que surten be les xocolates...

Teresa:
A mi també m'han agradat força...

Rosita:
Bienvenida a mi bloc y gràcias por hacerte seguidora...

Josepb:
Jo crec que es d'aquells pastissos que sol agradar a tothom...

mercè ha dit...

La xocolata blanca és la meva preferida.

Amb aquest pastís deixes bocabadat a qualsevol, la presentació és molt original.

una salutació,
www.unestapes.blogspot.com

Belén ha dit...

Quina pinta!! me la guardo!!